יום חמישי, 28 ביוני 2012

טיפול בפרחי באך


התמציות משמשות לפתיחת מחסומים רגשיים ומנטליים, המונעים מאיתנו לזרום עם החיים ולהתקדם קדימה. התמציות עובדות על פחדים, חוסר ביטחון, ניתוק מהמציאות,פאניקה ואפטיה, בדידות, רגישות יתר, ייאוש, דאגת יתר ומצבים רגשיים נוספים שמופיעים בדרכים שונות בחיינו.
בעבודה שלי עם התמציות אני יכולה להעיד כי התמציות עוזרות מאוד בתהליכים של הלקוחות שלי (ושל ילדיי, חבריי, משפחתי...ושלי), עוזרות לאבחן מצבים בצורה מדויקת מאוד, להתמקד בבעיה ולעבור מחסומים ביתר קלות. יש לקוחות שמגיעים לתהליכי התפתחות ובדרך נעזרים בתמציות ויש שמגיעים בשביל פרחי באך ונשארים לתהליכי התפתחות.

השיטה פותחה על ידי ד"ר אדוארד באך (1886-1936רופא בולט בזמנו, חוקר והומאופת. ב-1930 עזב ד"ר באך את לונדון ויצא לחקור במשך מספר שנים תמציות פרחים בשטחים כפריים באנגליה.
ב-1934 החליט להשתקע והקים בהר ורנון את מרכז עבודתו, שם בילה את שנותיו האחרונות והשלים את מחקרו. כיום, הר ורנון ידוע יותר כמרכז באך, וממשיכי דרכו של ד"ר באך שוקדים ומכינים תמציות פרחי באך, מפרחים המצויים באותו אזור שגילה באך בשנות השלושים.

ד"ר באך האמין שלמצב הנפשי תפקיד חשוב בשמירת הבריאות הפיזית של האדם, ובתהליך החלמתו. ד"ר באך סיווג 38 מצבים נפשיים שונים וייצר מספר תמציות פרחים בהתאמה. לטענתו הוא מצא דרך פשוטה, טהורה ובטוחה לרפא בני אדם תוך התחשבות במצבם הנפשי והמנטלי הייחודי.
באך טען שתמציות פרחים מסוימות מובילות לריפוי עצמי בכך שהן מטהרות את האדם מגורמים רגשיים שליליים המשפיעים לרעה על בריאותו: הן עוזרות לסלק רגשות שליליים, ומשנות עמדות ותכונות אופי באופן שתורם לשלוות הנפש ולשמחת האדם. לטענתו, התמציות עוזרות בהתמודדות עם מצבי לחץ, חרדה, פחד, דיכאון, כעס והימנעות, דאגות יתר, ערך עצמי נמוך, אשמה ובדידות.

לפי הרעיון העומד בבסיס השיטה, כל תמצית מ-38 התמציות שמצא ד"ר באך (ניתן להפיק תמצית מכל צמח, בעצם, אך ד"ר באך מיפה 38 סוגי פרחים/תכונות בסיסיים) עובדת על "תדר אנרגטי" או "תדר ריגשי", זהים לתדר שמהדהדת התכונה המיוצגת בפרח. כאשר תכונה מסוימת אינה מאוזנת ואנו סובלים ממנה, גם התדר יוצא מאיזון. כאשר לוקחים תמצית של הפרח המתאים לתכונה, מהדהד הפרח בתדר המאוזן, וכך, לאט לאט, מחזיר את התכונה ל"איזון".

לפרחי באך תדרים הדומים לרגשות האדם ובעזרתם ניתן לאזן מצבים רגשיים, ללא מגע או חומרים כימיים.

אני מזמינה אתכם למפגש התאמה של תמציות המדויקות עבורכם ועבור ילדיכם ( גם בני יום!)
לקביעת פגישה ושאלת שאלות, נא להתקשר – 0526644258
שלכם, באהבה-


אתם רוצים לקבל ממני מתנה-יעוץ אישי טלפוני?

אנא תצרו קשר איתי עוד היום!
דרך אתר:
http://meryhagshama.com/

או דרך אימייל:
mery.depsames@gmail.com

או בטלפון:

0526644258

או דרך פייסבוק :

 http://www.facebook.com/Meryagshama

שיהיה לכם בהצלחה!
שלכם, באהבה- מרי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה