יום רביעי, 17 ביוני 2015

מה זה " החזר חלקי הנשמה"?








בוקר טוב, אהובים שלי!
בא לי לספר קצת על העבודה השמאנית- איך שאני עושה אותה ועל כמה " מושגי יסוד" שלה.
מה זה " החזר חלקי הנשמה"?
קיימת אמונה שאלוהים ברא את האדם הראשון שלם. שלם בגוף, בנפש ובנשמה. האדם השלם היה חי במקום השלם- בגן העדן. אחר- כך קרו דברים רבים : האדם הראשון חולק לשתי ישויות ( זכר ונקבה) והנשמה שלו חוותה את ה" קריעה" לשתיים, חוותה אבוד של חלק המשמעותי שלה... בעקבות החטא הראשון, מול עץ הדעת, הם ירדו לאדמה, למדו, עבדו. התרבו, שמחו, סבלו, חיו ומתו... אבל בכל אחד ואחד מהצאצאים שלהם ( בנו) קיים זיכרון על השלמות מלאה-בגן העדן. זיכרון של התקופה בה כל החלקים של הנשמה שלנו היו ביחד...
בחיים של כל אחד ( גם בחיים אלה, גם בחיים הקודמים של הנשמה שלו) קרו חוויות שאנחנו פירשנו כטראומה. בכל אחת מחוויות אלה אנו חווינו מה שנקרא " איבוד חלק מהנשמה". כאשר אובדים לנו חלקי הנשמה, גם הכי קטנים, כל המערכת האנרגטית שלנו נחלשת, גם פיזית, מנטלית ורוחנית. במקום שאבד החלק, נוצר " פצע הנשמה", שכואב, מציק ודורש ריפוי.
מה קורא לאדם שמערכת האנרגטית שלו נחלשה?
הוא מאבד את היציבות, נוטה להתמכרויות ( החלפת הצרכים האמתיים שלו בצרכים מדומים), חווה יותר רגשות קשות, כמו כעס, שנאה, קינאה, זעם, דחייה, בדידות, אכזבה, רגשי אשם, ובזה מושך אל עצמו אנרגיה שלילית שמגדילה חוויות המעקבות וגורמת לסבל ומחלות...
ברגע שאנחנו לא מסכימים לחיות בקרבנות במסכנות, בעוני, בחוסר אהבה... ישנו צורך לעשות תהליך המרפא שנקרא " החזר חלקי הנשמה". ברגע שכל אחד מאיתנו מרפא את הנשמה שלו, מחזיר לה את החווית שלמות ומלאות- באותו הרגע הוא מרפא גם את הנשמה הראשונה שחוותה את איבוד החלק בגן עדן... אנחנו מרפאים את העולם!
מה מרגישים בעקבות הריפוי?
מרגישים הרבה יותר חזקים. גם פיזית, גם רגשית. הכל נראה הרבה יותר ברור ואופטימי. המציאות נתפסת בפרופורציות, נעלם צורך ב" דרמות". עולם הרגשות נהייה הרבה יותר מאוזן ותופס כיוון חיובי. נמצאים פתרונות לבעיות הישנות. יש שיפור משמעותי ביחסים . יש פניות להתקדם בתחומים החשובים לנו ולהתחבר חזרה לאור, לאהבה, לשפע.

שיהיה לכם יום מקסים!
לכל שאלות נא להתקשר:
0526644258
באהבה- מרי




מרי מאור
מטפלת שאמנית
מנחה קורס שאמניזם 
"הספה הסגולה של מרי"

טל: 052-6644258 



















2 תגובות:

  1. מדהים מצאתי בטקסט הרבה דברים שמשקפים את החיים, מטפלת מדהימה ובן אדם מדהים

    השבמחק
  2. תודה רבה על הפרגון!)) אשמח לדעת את שמך בבקשה ולינות לכל שאלה בתבוא בטל 0526644258
    באהבה - מרי מאור

    השבמחק