יום ראשון, 26 בפברואר 2012



תפילתו של אנטואן דה סנט- אקזופרי

אלוהים! אני מבקש לא על הניסים, לא על המיראג'ים, אלא על עצמת יום יום!

תלמד אותי אמנות של צעדים הקטנים...

תעשני ערני ויודע למצוא את פטרונות, כדי בצבעוניות של יום יום לעצור בזמן ולהתלהב מגילוים וניסיון שריגשו אותי.

תלמד אותי לנהל נכון את הזמן בחיי. תן לי אינטואיציה מדויקת, להבדיל בין החשוב לבין הלא חשוב. אני מבקש על כוח דחיית סיפוקים ומידה, כדי שלא ארחף ולא אגלוש בחיי, אלא אתכנן בתבונה את יומי, שאוכל לראות את הפסגות ואת האופקים, ואמצא זמן ליהנות מאמנות...

תעזור לי להבין, שחלומות על העבר ועל העתיד לא יעזרו לי. עזור לי להיות כאן ועכשיו ולקבל את הרגע זה כחשוב ביותר!

תשמור אותי מאמונה הנאיבית, שהכול בחיים חייב להיות חלק. תעזור לי להפנים, שקשיים, כישלונות, נפילות ועיקובים- הם הרכב הטבעי של חיי. בזכותם אני גדל ומתפתח.

תזכיר לי שלב הרבה פעמים " מתווכח" עם השכל. תשלח אלי, ברגע המתאים, את מישהו, שיהיה אמיץ לומר לי את האמת, אבל באהבה.

אני יודע, שהברה פעמים פטרונות באים לבד. תלמד אותי סבלנות.

אתה יודע, איך אנו זקוקים בחברות. תן לי להיות ראוי למתנת הגורל הנפלאה, הקשה, מלאת סיכונים ועדינה זאת!

תן לי דמיון פורה, כדי ברגע הנכון, בזמן הנכון, במילה או בשתיקה, לתת למישהו את החום שהוא זקוק לו.

תעשני אדם המסוגל להגיע לליבם גם של אלה, שממש למטה...

תשמור אותי מפחד לפספס משהו חשוב בחיים.
תן לי לא את מה שאני מאחל לעצמי, אלה משהו שאני זקוק לו באמת!

תלמד אותי אמנות של צעדים הקטנים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה