יום שבת, 29 בדצמבר 2012

מורים ושותפים. על הסדנה " יצירת לוח חזון לשנת 2013"




בתור אחת שמאמינה ומלמדת אנשים על תרומתה של הצהרת כוונות, גם הפעם, לקראת סדנה, כתבתי לעצמי ( לבריאה):

"הנני מבקשת לשלוח לסדנה " יצירת לוח חזון לשנת 2013" את המורים ואת השותפים להתפתחות שלי. שולחת אור ואהבה וקבוצת הנשמות שלי, שבא להזכיר לעצמה על האור ועוצמה מדהימה שיש בכל אחד..."

וכרגיל, קיבלתי הרבה יותר ממה שביקשתי. כי ככה עובדת הבריאה. כשמבקשים ברור- מקבלים בנדיבות.
כפי שהבנתם, אני משתפת אתכם בחוויה המעצימה, שהייתה לנו לפני כמה ימים, בסדנה, שערכתי במקום האהוב שלי- במרכז רוחני " הגשמה" ( שהוא גם קליניקה, וגם בית!). "לנו" - לכל המשתתפים בסדנה ( שאלתי!), וגם לי- המנחה.










עוד בשלב של הזמנת משתתפים, הרגשתי: מצפה לי הפתעה! כי חלק גדול של אנשים שהוזמנו- אף פעם לא השתתפו בסדנאות הקודמות, במרחב שלי, ובכלל לא ביכרו במרכז הרוחני " הגשמה". ואלה שהשתתפו קודם- היו אנשים שאני אוהבת מאוד.( גם בני משפחה!). בקיצור- ציפייה למשהו שונה ומיוחד...
כשהתחלנו סבב הכרות- נדהמתי לגלות, שכל אחד באיזשהו אופן קשור לריפוי, לתרומה ל- well beeng של אנשים. אשויות מוארות, שמהות שלהם- נתינה. וכלכל אחד יש זיקה לרוחניות.
כל התשובות על שאלה " מה בעיניכם, חזון?"- באו מהמשתתפים. והיו תשובת עמוקות ומדויקות מאוד!
ריגשה אתי במיוחד השתתפות של בנות המתבגרות, שיותר הקשיבו, אבל כל אחת הביאה את שלה לאווירה של " ביחד" שלנו, והתחברה לחזון האישי שלה, בדרכה הייחודית...
התחלנו ליצור את העתיד המיטבי לשנה הקרובה ( חזון קצר טווח). שמתי לב, איך הרגלים היום יומים של כל אחד באו לידי ביטוי. היו כאלה, שנכנסו עמוק למדיטציה וליצירה, היו כאלה, שהיה להם קשה לשחרר את הקולות של אמונות ופחדים שלהם, היו כאלה, שלקחו הרבה אחריות על אחרים...( נשמע לכם מוכר?)) גם לי!)

ד''ר  יורם מילר
ראיתי איך אנשים מתלהבים מעשייה "הילדותית" זאת ( באמת, מתי לאחרונה, גזרתם תמונות מעיתונים והדבקתם אותם על הדף הגדול?), איך בריאת העתיד שלהם כאן ועכשיו, במו ידיהם, ממלאת אותם שמחה, אמונה ותקווה!

איך שכל המשתתפים נפתחים, משתפים את הקבוצה ברגשות שלהם ובתובנות העמוקות...
איך אפשר שלא להתרגש?!

 מהתגובות של משתתפים:
-         - עכשיו, כשאני מסתכלת על הפוסטר שיצרתי, אני מאמינה באמונה שלמה, שכל דבר, אבל כל דבר שאני רוצה – יתגשם!
-          -אני הבנתי שאף פעם לא צריך להתייאש! כשאני מאמין בדברים שחשובים לי- אני גם יעשה אותם!
-        -  זאת ממש נבואה שמגשימה את עצמה!
-        -  חזון אישי נותן לי כיוון למחשבה, וגם מכוון את הפעילויות שלי...

ומה אני לקחתי מהעבודה המשותפת שלנו?
·         קודם כל, תחושת תודה גדולה לכל מי שבא לחזק את האמונה שלי בעצמי ובעסק שלי,
·         רצון עז לעוד))) החלטתי שאני מציעה את סדנת חזון ( וגם סדנאות האחרות, לפי הצורך של לקוח)- לארגונים. כן, בא לי לראות יותר ויותר אנשים נדלקים מהאור הפנימי שלהם ומתמלאים אמונה שכל דבר- אפשרי!
·         אמונה שלי בשיתוף פעולה ( עד היום העדפתי לעבוד אחד על אחד) ותחושה של תרומה הדדית, מדרך זאת.
·         חיבור לאהבה שאני.
אז שוב. תודה גדולה לכל המורים ושותפים הנפלאים שלי! אני גאה בכל אחד מכם! אשמח להמשיך בשיתוף פעולה איתכם.

* תודה מיוחדת ליאנה קוזינץ- חברת נפש שלוקחת חלק בצמיחה האישית והמקצועית שלי!

אוהבת.


פסיכולוגית
מרצה
נותנת שירותים בכל העולם, בעברית וברוסית.


אתם רוצים לקבל ממני מתנה-יעוץ אישי טלפוני?

אנא תצרו קשר איתי עוד היום!
דרך אתר:
http://meryhagshama.com/

או דרך אימייל:
mery.depsames@gmail.com

או בטלפון:

0526644258

או דרך פייסבוק :

 http://www.facebook.com/Meryagshama

שיהיה לכם בהצלחה!
שלכם, באהבה- מרי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה