יום שני, 27 באוגוסט 2018

חיים בבולגריה. למה בעצם?

אז למה בעצם לחלום על הבית/ דירה בבולגריה?
אלה שיקולים שלי:
1. אנחנו לא נהיים צעירים יותר. אני גם לא נשואה. ומטפלת. (לא עובדת בהייטק) = כרגע אני לא ממש יודעת איך להסתדר מבחינה כלכלית בישראל.
עם הגיל פרספקטיבה לא נהיית אופטימית יותר ( אם לומר את זה מעדינות...)
2. אני יכולה לקנות דירה בישראל- רק אם אזכה בטוטו או " נסיך על סוס לבן" יתחתן איתי. לא בא לי לא על נסיכים, לא על חתונה- אז נשאר רק לוטו או טוטו... או אני. ( שזה הרבה יותר מבטיח בדרך כלל)
3. בעוד שנתיים בערך בולגריה נכנסת ליחוד היארופאית ואז כל המחירים יוכפלו. כרגע אפשר לקנות בית/ דירה / אדמה במחיר שווה לכל כיס.
(גם לנהר מתבגר או לאישה גרושה)
4. יש 3 מדינות איתן יש הסכם לישראל- לשמור על זכויות של פנסיאונרים. זאת אומרת, אנשים שיצאו לפנסיה בישראל- מקבלים ביטוח לאומי גם שם. יוון, איטליה ובולגריה.
יוון - מדינה בעייתית מבחינה פוליטית, איטליה יקרה מאוד, בולגריה - סבבה ממש. ( נקודת מבט שלי. תבדקו!)
5.כרגע ( לפני פנסיה) אפשר לגור בבולגריה 3 חודשים ברצף. אחרי זה חייבים לעזוב ל 3 חודשים ואחר- כל יכולים להיות כאן עוד 3 חודשים. זה גם שומר על זכויות שלנו - כתושבי ישראל.
6. במקומות שיש בהם תיירים כולם מבינים אנגלית, ברמה סבירה. ואם לא- יש " תגרגום" בגוגל. אני בקשר עם כל מי שאני אוהבת- דרך וואטסאפ, סקאיפ, מסנג'ר. גם עם הלקוחות שלי.
אז זה מה שעלה...
עם זה מעניין אתכם- תשאלו שאלות.
מודעות על משרד תיווך ב טריאבנה. במקומות מתויירים פחות- זה נמוך עוד יותר.
אז לחיי חלומות שמתגשמים!
באהבה
מרי מאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה