יום שני, 27 באוגוסט 2018

חיים בבולגריה. מה מצאתי דווקא בקוטל?

מיומנה של נוודה...
מה מצאתי בבולגריה ( יותר ספציפי - בעיר Kotel, Bulgaria)
שעד עכשיו לא מצאתי בשום מקום אחר?
* שקט. חופש מוחלט מנקודת מבט של אחרים - שאני קולטת במודע ולא במודע.
מסבירה : איך כאן אף תייר חוץ ממני.
אף אחד לא מדבר רוסית, עברית או אנגלית.
אני אפילו " בטעות" לא שומעת את השפה שאני מכירה.
וזה מקסים.
כשיש צורך או רצון- מסתדרים.
ממש הרגע ישבתי במרכז העיר, עם שתי נשים-
בולגריה וצועניה, ודיברנו איזה 20 דקות.
בכייף.
מן ריטריט בלי התנזרות מוגזמת)))
* ביטחון כלכלי.
אני עובדת על זה זמן רב, אבל לא מצליחה להגיע למצב של הכנסות שהן מעבר להשקעות.
כרגע זה ככה.
כאן, בבולגריה , אני עשירה.
כל מה שבא לי ( כולל מחייה בבית מלון ממש נחמד ואוכל במסעדה יוקרתית- מתי וכמה שאני רוצה) - מביא אותי להוצאות של 500 ש''ח לחודש.
מקסימום.
ומוריד ממני לחץ. " מה יהיה מחר?"
* שילוב של פשטות עם דברים טובים של ציביליזציה.
יש כאן הרים ויער, אוויר צלול, ירקות בטעם שזכרתי מהילדות- ווואי פאי, בנקים, וכל מה שאפשר לבקש...
אני מפטפטת עם ילדים וחברים בישראל, עם הורים שלי שהם ברוסיה ומרגישה ממש טוב עם זה.
יש כמובן הרבה דברים אחרים- אבל אלה הכי מרגשים אותי...
מה עוד אפשרי- כמו שאומרים...
אני לא מתכננת תכניות ( חוץ מלחזור לארץ בתחילת אוקטובר, לתקופה של כמה חודשים...)
אני פשוט נמצאת כאן.
ונושמת.
ורוקדת בבוקר בפרק ענק.
ושותה מיי מעיין.
ומה יהיה אחר- כך- נגלה אחר- כך.
חיבוק חם לכל מי שאיתי
באהבה
מרי מאור












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה