יום שני, 8 באוגוסט 2016

אני מרגישה אותך...


אני מרגישה אותך, אדמה שלי!
מרגישה כמו שלא הרגשתי לעולם-
קרובה, חמה, מקבלת, מאפשרת, פוריה, נקיה...
אני רוקדת יחפה על המרפסת- ומרגישה אותך.
את הדשא העסיסי, מלא חיות, שתוף בגשם...
את ההרים המשגעים ביופיים ובעצמתם-
שממלאים את הראיות בחופש מסחרר ומטריף חושים...
את הביטחון שאת משרה. את האיפשור.
את הבית...
ראיתי חיזיון ממש חי: אני במחלאה, לוקחת 2 כלבים.
אחד- מבוגר, שכבר לא קופץ לקראת...
לא מאמין שאושר אפשרי. כמעט לא מאמין. מתפלל בשקט.
אני מחבקת אותו ובוכה.
מעכשיו הכל אחרת. אנחנו משפחה.
והשני- כלבלב צעיר, מבולבל, לומד איך העולם עובד.



והנה - אני מראה לו שיש ניסים
ושאהבה תמיד מנצחת.

אני רוקדת אותך, אדמה שלי.
ורואה סביבי אנשים שאני הכי אוהבת.
את אלה שאני מכירה כל החיים.
את אלה שעוד יכיר...
ליבי פועם בחוזקה
אני מטווה את העתיד

הולכים הביתה
******

באהבה- מרי מאור

תגובה 1:

  1. שלום חברים, זו העדות שלי. אני נשוי 5 שנים ואנחנו גרים יחד 9 שנים. התגרשנו 4 חודשים. הוא רוצה לעזוב ולא רוצה להציל את הנישואים שלנו. היינו זוג נהדר (לפחות האמנתי בזה) ולעתים רחוקות רבנו. כמה חודשים לפני שעזב את הבית, הוא היה כל כך לא פעיל וישן הרבה. הבנתי שיש לו קשר רגשי עם מישהי, ואישרתי שהוא נמשך אליה. ואז הוא אמר שהוא כבר לא מאוהב בי ושהוא לא יכול לחיות איתי. התפללתי, בכיתי וכדומה במשך חודשים. אני ממש צריכה עזרה ואני רוצה את בעלי בחזרה. גלשתי באינטרנט כשראיתי עדות של אישה שד"ר אפטה היה קוסם נפלא שעזר לרפא שרירנים, והיא יכלה להכריח את הילד שלה לחזור לעצמו בבית. היא כתבה את איש הקשר שלו ואני העתקתי אותו, בהתחלה חשדתי במגע הזה, אבל אני באמת צריכה פתרון קבוע לבעיה שלי, אז אני שולחת לו הודעה שמסבירה את המצב שלי, הוא אמר לי לוודא שבעלי יחזור אם יש לי להתנהג ככה כמו שהוא ציין לי, עשיתי כל מה שהוא אמר לי, וביום הרביעי קיבלתי ממנו התנצלות לפיה הוא לא יודע מה לא בסדר איתו, באותו ערב הוא חזר הביתה והתפלל למען כולם חטאיו ומאחר שאהבתנו ונישואינו התחזקו, אני רוצה להודות לקוסם הלחשים הגדול ד"ר אפטה על עבודתו הטובה והאושר שוב בחיים. אם יש לך אותן בעיות משפחתיות או בעיות אחרות, צור קשר עם ד"ר אפטה עוד היום בכתובת: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber במספר זה: +1 (425) 477- 2744 מסוגל לבצע כל כישוף שאתה חושב שאני אני עדות חיה ................

    השבמחק