יום שבת, 28 בינואר 2017

יומן מסע




כרגע אני נמצאת במצב של JPS ש " מחשב מסלול מחדש" אחרי החלטה להישאר בארץ ( עד להודעה חדשה)))
מרגיש לי ממש שלם כי שקט פנימי שהיה כל כך חסר לאחרונה - חזר אלי שוב...

במהלך כמעט שנה אני עשיתי תהליך השלמה, פרידה וניקיון יסודי בכל תחומי חיי ובמפתיע קיבלתי תובנות ומתנות רבות:

* כל יום הודתי לארץ הזאת על כל האושר שהיא נתנה לי במהלך 27 שנה האחרונה ( כולל 3 ילדיי שנולדו כאן)
* עשיתי סדר בכל הכספים שלי ולמדתי עליהם המון ( וגם הרחבתי ערוץ השפע " על הדרך")) תודה ל Moti Hanukaev- בן אדם עם לב זהב ומומחה- על בתחום זה שמלווה אותי ברגישות ובהירות כבר כמה שנים.
* אני זימנתי לחיי פיה אמיתית- סוכנת ביטוח מדהימה Yulia Yosipov שעשתה תוך יומיים סדר בכל הקרנות וקופות שלי וגם עזרה לשחרר מזומנים ( שהשקעתי אותם בלהוציא ספר חדש ברוסית))). תודה לך, אהובה! תבורכי!
* עשיתי סדר יסודי בבית וזרקתי כל מה שרק אפשר. ודברים שאני הכי אוהבת - נתתי למתנה לאנשים המקסימים)
* עשיתי סדר בעסק שלי. הפסקתי כל מה שזלל אנרגיה והתמקדתי במה שהכי ממלא אותי ( ואותו)
* נפרדתי מכל האנשים הקרובים ( ומאלה שהיו פעם קרובים) ובכיתי את כל מה ש " היה יכול להיות". ושחררתי אותם מכל התפקידים שנתתי להם פעם...
* כל יום עניתי " כן" לשאלה של המדריכים שלי: " האם את מוכנה לשחרר כל מה שאת יודעת ולהתחיל ממש מאפס?" ( ואפילו שלחתי את כל ציוד שלי לארצות הברית)
* עשיתי את רק מה שבא לי וסוף סוף התחלתי לטייל בארץ ולהתאהב בה עוד יותר...
* למדתי המון דברים חדשים וסיימתי 9 קורסים מקצועים ( תודה ל ‏דניאל בר פוירשטיין‏ (‏‎Daniel Bar Feuerstein‎‏) Sarah Gillon Ronit Nesher ‏יעל סולומון‏ (‏‎Yael Solomon‎‏) Orly Vanger!)
* התחלתי להנחות טקסים שמאניים במקומות כוח של ישראל, יצרתי מעגל נשים ברוסית ועזרתי ליצור המון קשרים עסקיים ואישיים לנשים - מרפאות. גם כמה קבוצות שעזרו להתרחב לאחרים.
* ניסיתי לספור, כמה אנשים עברו דרך קליניקה ועשו תהליכי עומר, טיהור ועיסוי כדים- לא הצלחתי))) מאות! ( איזה כייף! שירבו!)
* הייתי כנה עם עצמי ועם אחרים ואמרתי רק את האמת, גם כשהיא הייתה כואבת... הסתכלתי לאנשים בעיניים והייתי שם בישבילם, גם כשהם כעסו או התאבלו...
* נפרדתי מחלום גדול, שהפך להשליה ( אבל עשה את שלו!)
* נפגשתיעם חברים שבאו לראות אותי מרחבי העולם ( וגם הורים שלי מגיעים מרוסיה! לא ראיתי אותם 5 שנים... רק בסקייפ))
* עשיתי סדר בכל המסמכים שלי ולמעשה " מתתי" - הכנתי גם צוואה והנחיות לילדיי, מה לעשות אחרי מותי ( לא משנה, מתי זה יקרה), בליווי מקצועי אוהב ורגיש של עורכת דין מומלצת ביותר Victoria Levitchuk
* ראיתי, כמה אנשים אוהבים אותי.
* שעמתי את הנשמה שלי שאמרה לי שמקומי כאן.

זהו...
עכשיו הכל נקי
אני התחלתי את הגלגול החדש.
מרגישה כמו תינוקת שרק נולדה.
לומדת לנשום לבד.
נותנת לעצמי להיות.
נותנן לעולם להיות.
נותנת לאחרים להיות...

מודה לכל אחד מכם על זה שאתם איתי!
אוהבת אתכם המון!
Mery Maor

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה