יום חמישי, 22 ביוני 2017

לגבריאל דפסמס באהבה. ( יום הולדת ה 23)



מוסיקה.
היא הייתה איתך מרגע שנולדת. ‏
צלילים הקסמים של מוסיקה קלאסית נשמעו‏ מבטנו של טייפ הקטן 
בחדר בו ישנת 
וצבעו בצבעים אגדיים את חלומותיך... ‏
מוסיקה הייתה בבית כל הזמן -בכל מיני סגנונות בכל מיני שפות... ‏
מאז שהתחלת לנגן בפסנתר, אחר-כך בתופים ובגיטרה - 
נהיה ברור ‏שסיפור אהבה שלך עם המוסיקה הוא לנצח! ‏
לפעמים היא מזמינה אותך לטייל בעולמות הבלתי ידועים. ‏
לפעמים אתה לוקח אותה לארצות החדשות... ‏
היקר, כשאתם מסונכרנים -אתה במימוש מלא שלך. ‏
אתה היוצר. ‏
 הבורא. 
‏איפה שאתה ‏ Gabriel Depsames היקר- 
שם מתחילה להתנגן המוזיקה היהודית של
כל אחד שנמצא באותו מרחב איתך. ‏
 והוא מתחיל להקשיב לה ולשמוע. 
‏ולחייך יותר, להתמלא יותר ולדייק את עצמו יותר ויותר... ‏
וזה עוד כישרון נדיר שהוא גם מתנה ‏שאתה קיבלת - 
וגם מתנה שלך להעולם. ‏
כל מה שתרצה או תבחר - הוא ‏נכון עבורך. 
‏ואני מאחלת לך ‏להנות מכל התהליך הזה. ‏
 ולהוקיר תודה על השפע בלתי מוגבל שאתה! 
‏לשמור, לטהר,  לתחזק ולהרכיב מגוון יכולותיך עוד יותר! 
‏ולהקשיב רק לצלילים המרפאים שלה- של המוזיקה שלך. 
ולהיות נאמן לה. 
 לעצמך. 
‏גאה בך בן שלי ,קולגה שלי, המורה שלי! ‏
אוהבת אותך הכי בעולם! ‏
 תהיה מאושר ותזכור שאתה- שמחה, הצלחה ועוצמה! 
 יום הולדת שמח, אהובי! 
אני תמיד אילך ובעדך.
אמא
https://www.youtube.com/watch?v=Om_zTzbS6-s&t=1s

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה