יום רביעי, 17 ביוני 2015

טקס " ספירלת כוונה"











מה זה טקס " ספירלת כוונה"?

זה אחד הטקסים השאמנים הכי עוצמתיים של ריפוי אישי וכללי שבו האנרגיה המשותפת של כל המשתתפים מכוונת לריפוי העלם זהו טקס המחולל ניסים בחיי כל המשתתפים.
לפני הטקס כל אחד מהמשתתפים בוחר אינטואיטיבית איזה תחום או מטרה בחיים הוא רוצה לקדם או לרפא.
המטרה הכללית ( תרומה לעולם כולו) נבחרת על ידי המנחה, בתקשור.
למשל, החודש כל השאמנים בעולם מייחדים את הכוחות שלהם למען ריפוי הזיכרון של אמא אדמה על האלימות והדם שהיא ספגה.
זיכרון של אלימות וקורבנות - אנרגיה חזקה מאוד, שמעקבת זרימת שפע וזקוקה להרבה חמלה ואהבה.
הספירלה נבנית על ידי כל המשתתפים מאבנים וקריסטלים, בליווי של תיפוף תוף שאמני שתואם לקצב הלב.
היא יוצרת מן " משפך" שהמרכז שלו באמצע.
כל משתתף צועד פנימה, תוך כדי תפילה או בקשה...
רק מי שעומד שם, במרכז, יכול לחוות את הכוח האדיר של האנרגיה שיורדת עליו באותם רגעים!
כל האנשים שהשתתפו בטקס "ספירלת כוונה" מעידים על קפיצה משמעותית בעסקים, במצב בריאותי, כלכלי ואישי שלהם, בעקבות האירוע הזה.
מומלץ מאוד להטעין את התכשיטים והפריטים האישיים האחרים, שצמודים לגוף או מהווים סמל של שפע, חופש ואהבה עבורכם- באנרגיה של ברכה שמתקבלת בטקס מרגש זה.
ניתן לברך אנשים קרובים ולשלוח ריפוי למרחקים.
אהבה מרפאת הכל!
ואנרגיה משותפת עושה ניסים!


זאת מתנה מקורית ונפלאה ליום הולדת " למביני עניין",
למסיבת רווקות בנוסח רוחני,
לפעילות לצוות עובדים - לקראת ראש השנה ולכל אירוע 
בעל משמעות עמוקה,
ליום האישה ולערבי גיבוש,
למסיבת פרישה,

תחשבו על זה מהר ( כי מספר ימים לקראת ראש השנה מוגבל)
ותצרו איתי קשר :
0526644258
באהבה- מרי מאור



שלכם באהבה- מרי מאור









מרי מאור
מטפלת שאמנית
מנחה קורס שאמניזם 
"הספה הסגולה של מרי"

טל: 052-6644258 


תגובה 1:

  1. קראתי תגובה מקוונת של עיתונאית מבוססת ארצות הברית באמריקה חושפת כיצד היא מוצאת חבר (Mr.Right) חודשיים לאחר שהחבר שלה לשעבר נפרד.
    אני שולח הודעת דוא"ל ליצירת קשר עם אותו Oduduwa מכיוון שיש לי כוונות עוצמתיות אלה שהדברים יעבדו עבורי, האמנתי בעדויות שהן הוכחות מהחיים האמיתיים. הבנתי שזה יהיה טוב לשתף כאן כיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים. התמזל מזלי להעתיק את איש הקשר של ד"ר דודודווה בפוסט תגובה בבלוג. היום אני מעיד בשמחה ובאושר לעולם ... זה אחד הרגע הכי משמח בחיי. אודודווה הכישוף האהבה הגדולה, ארגן כישוף מטעמי כדי להחלים את בעלי לשעבר עם כישוף הקסם שלו וכישוף הכנת האהבה.
    אני נשואה מעל 6 שנים וזה היה כל כך נורא כי בעלי ממש בוגד בי וחיפש גירושין, נפרדנו לפני 3 חודשים וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה מתחננות עם מתנות אהבה נחמדות.
    אני כל כך אוהבת את בעלי. לא יכולתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בו או לגרום לו להרגיש יותר רע .. אני רק רציתי שהוא יחזור לאהוב אותי לנצח. היום שנינו חיים באושר ביחד. אני כל כך אוהבת אותו. העניין שלי הוא שהוא היה האהבה הראשונה שלי (לפחות ככה זה מרגיש).
    אני משמח ומודה לאיש הגדול הזה. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי. אני בטוח שזה יעבוד גם לך, 100% בטוח.
    צרו עימו קשר באמצעות דוא"ל האישי שלו {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    יש לו את הכוחות לפתור את בעיות היחסים הבאות:
    * לחשי אהבה Win-Back אהוב לשעבר
    איות קסם הצלחה וקידום
    * קסם מזל - כוכב עסקים
    * מחלקות - חנות הגנה
    * רזולוציית קללה
    * טיהור רוחני
    * קסם פוריות - פירות נשים לתינוק משלך
    * מגילת גזרות, איות בוטיקי איות ומשחקי WIN-WAMES
    האינטרנט באמת עוזר רבות במתן פיתרון מהיר ודחוף לבעיות חיים.
    {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    השבמחק