יום ראשון, 21 ביוני 2015

כיצד ניתן לקבל מתנות מבלי לחוות תופעות לוואי








לכל אחד ואחת מאיתנו רמת רגישות אנרגטית משלו. כולנו מכירים את המצב שבו מישהו מסביבתנו ממש רוצה לפנק אותנו, במתנה למשל, או בצורת מפגש על כוס קפה שאמור להוות בילוי משותף...
אבל...
בדיוק על ה״אבל״ הזה אני רוצה לדבר. תחושת בטן או הכרות מוקדמת שאינה חיובית בהכרח עם אדם זה, גורמת לכם להרגיש שה״מתנה״ הזו תעלה לכם ביוקר. יכל להיות שזה אדם ממורמר ויחד עם המתנה הוא יעניק לכם מנה גדושה של מרמור, יכל להיות שיש לו אינטרס, או משהו שהוא רוצה להשיג מכם, ואתם, לא תרצו ממנו כלום - רק שיעזוב אותכם בשקט!
יכל להיות שאותו אדם נמצא בשלב התפתחותי נמוך ביחס אליכם ואתם תרגישו נשאבים לעולמו, עולם מלא בצרות ובמכשולים. וזה לא מתאים לכם!
יכולים להיות לכך עוד צורות שונות [ תשלימו רשימה משלכם...]
אז קודם כל אם האינטואיציה אומרת לכם ״ תתרחקו ממנו״!- אז פשוט תתרחקו!
אתם הרי גם רוצים להיות אדיבים ומסבירי פנים על מנת לתת לו אהבה ולקבל אהבה.

אז מה עושים?
מתחברים לאני הגבוה או לאני העליון שלכם ואח״כ לזה של השני ופועלים ממקום של הנשמה [ ממקום חסר אגו], זהו כלי מדהים שאני משתמשת בו כל יום, במיוחד לפני פגישות [ גם טלפוניות] עם כל אחד

איך עושים את זה?
1.
אומרים בכל רם: ״ אני מבקשת להתחבר לאני הגבוה שלי ולקבל, לתת, לחשוב, להרגיש ולפעול מהמקום הזה. כל מה שאני נותנת וכל מה שאני מקבלת- רק אנרגיה של אהבה!״
מדמיינים ענן לבן, שהוא כולו טוהר ושימחה אשר יורד עליכם ומכסה את ראשכם וגופכם.
בתוך ענן זה אתם מרגישים שימחה ילדותית וציפיה לכייף, כאילו אתם ילד או ילדה בדרך ללונה פארק. לא יודעים בדיוק מה יקרה שם אבל בטוחים שיהייה כייף!
2.
אחרי שאתם מחוברים לאני הגבוה שלכם, תתחברו מהמקום הזה לאני הגבוה של השני. לי זה נראה כמו שני עננים שנפגשים צוחקים ורוקדים ביחד ! איך זה מרגיש לכם?

אתם תתפלאו לגלות מה כלי פשוט וכל כך נגיש כמו זה יעשה לכם ולמערכת היחסים בינכם. כך גם כל המתנות שתקבלו מהנשמה הגבוהה של אותם אנשים יהיו מתנות של אהבה! [ גם אלו שתתנו כמובן]
3.
תרגול יום יומי של חיבור לאני הגבוה יעלה את הרטט האנרגטי שלכם ויחד איתו תעלה גם איכות החיים שלכם

אשמח מאוד לענות על כל שאלה שתעלה לכם
שיהייה לכם בהצלחה!

באהבה מרי מאור.


מרי מאור
מטפלת שאמנית
מנחה קורס שאמניזם 
"הספה הסגולה של מרי"

טל: 052-6644258 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה