יום חמישי, 30 ביולי 2015

מזמינה אהבה 30.07.15














ירח אדום... ירח מלא...

מביעים משאלות,
מבקשים בקשות...
מספרים לייקום ומשתפים חברים...
הרי איך עולם ידע- אם אנחנו לא נספר?

היום אני מספרת ליקום 
שאני פתוחה ופנויה לאהבה.
לאהבת אמת שבחיים לא חוויתי ואין לי שום מושג,
איך היא נראית -  ב"ספרייה" שלי רק אוסף של 
זיכרונות מתוקים מתקופות שונות של חיים-
שבכייף אחליף אותו בעד אוסף של זיכרונות חדשים
שנאסוף ביחד...

יכול להיות שהמשחקי טבע עושים לי את זה,
או אהבה לאנשים, לעולם שבה אני חיה,
 בוחרת  בה כל יום מחדש - היא שנותנת לי אומץ
לדבר על זה בקול רם...

להצהיר על כוונה שלי להושיט יד לבן זוג
שכמוני - מרגיש רצון, מוכנות ותשוקה ללכת
ביחד בדרך החדשה והקסומה זאת
ופשוט להסכים להיות מאושר.
איתי.

לגבר שמסוגל להכיל " אש" ו" טורבו" שכמותי
ויאפשר לי לגלות את הצד הרך, הנשי שבי- לצידו...

אשמח מאוד אם תבחרו לשתף את ההצהרה שלי))
הרי אם לא נספר- איך היקום ידע?

באמונה ואהבה רבה- מרי מאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה