יום שבת, 25 ביולי 2015

ריפוי חווית לידה בכלים שמאניים.





מאז שאני זוכרת את עצמי, האמנתי שנולדתי בטעות. הורי סיפרו לי שבחייהם היתה זוגיות נפלאה עד שנולדתי והבאתי את חייהם לגיהנות של   מחסור: מחסור בשנה, זמן, כסף  ואינטמיות.
באופן טבעי אימצתי זהות של ״ טעות״ וחיי היו מלאים כבר מיום לידתי באשמה ואכזבה מעצמי. באופן טבעי התפיסה שלי משכה אלי ארועים שמחזקים את תחושת האשמה והאכזבה.

 איך נפטרים ממטען כבר כל כך?

אחד הכלים המרכזיים בריפוי השמאני- הוא מסע להחזר חלקי נשמה, זהו מסע שמאפשר לשנות את ה" תסריט" המוכר וליצור חווית לידה חדשה. נקודת התחלה חדשה לחייך שונה מהאוטומט שנולדת אליו.
חוויה שאתה בוחר!

איך עושים את זה?

יוצאים למסע שמאני לריפוי חווית הלידה ומחזירים את חלק הנשמה האבוד היוצר תחושה של אי שביעות רצון מהחיים שלכם.

באותה ההזדמנות גם מנקים מה-DNA   אמונות וזיכרונות של אמא ושל אבא שללא מודע השפיעו עליכם בצורה משמעותית.

מה זה נותן?

אני אישית, אחרי מסע כזה, פתאום ראיתי שלמעשה רגע הלידה שלי- היה שיא של אהבה בין ההורים ואני נולדתי כביטוי פיזי לאהבתם!
מרגע זה האמונה שלי בעצמי ובזה שאני ראויה לאהבה ולאושר קפצה לשמיים!
ומשם באמת השמיים הם הגבול!

נקודת המבט שלי השתנתה וגם ההחלטות שבאו בעקבות השינוי היו כאלה- שהביאו אותי להיות רגועה יותר, אופטימית ומאושרת יותר.

את הכלי העוצמתי הזה אני מלמדת בקורס " הספה הסגולה של מרי." ( שכרגע הרשמה אליו בעיצומה)
מעבר לזה, אתם מוזמנים לקבל את הטיפול אצלי בקליניקה וליצור לעצמכם את נקודת ההתחלה לחיים של הצלחה ושפע!

שלכם באהבה- מרי מאור

מרי מאור
מטפלת שאמנית
מנחה קורס שאמניזם 
"הספה הסגולה של מרי"

טל: 052-6644258 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה