יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

תקשור ל 27.09.15- יום הסיום של " פרוזדור האנרגטי"








תקשור ל 27.09.15- יום הסיום של " פרוזדור האנרגטי" שמשפיע על 18 שנים הבאות שלנו....
היום- ירח אדום מלא, זמן להביע משאלות...

הלכתי לים הבוקר, וברגע שנגעתי במים- המידע התחיל לרדת, מכמה כיוונים בו- זמנית : מהבורא ומאמא ים...
וזה מה שקיבלתי:

אתם מבקשים עתיד טוב יותר, מציאות החדשה...
אבל אתם מנסים לבנות אותה בכלים הישנים, מחומרים הישנים...
אתם טורפים  את הקלפים המוכרים שלכם- הזיכרונות על פרידות, כאבים, כשלונות ומנסים לבנות מהם תמטנת חזון של אושר.

זה בילתי אפשרי - כי אתם רוצים לבנות חופש על ידי אחיזה בשליטה...

עיזבו את כל הידוע!
עיזבו רשימות, קולג'ים, כישופים...
תסכימו להיות אתם- הים. האוקינוס. שפע בפני עצמו, מקור החיים ש" לא עושה כלום".
הוא רק נוחך, קיים - וזהו.
כל השער עושה אלוהים...

פשוט תסמכו!
תרימו את הראש, תדברו איתי, תזהו אותי בכם.
אני בורא דרך הידיים שלכם.
תנו לי חופש!

אני מדבר דרך הפה שלכם.
תדברו אהבה!

אני נהנה דרך הגוף שלכם.
תסכימו להנות!

ביום הזה ובשאר הימים פשוט תתחברו לאין סופיות שלכם,
לנצחיות של חייכם.

תראו בעיני רוחכם  מעגל ענק של אנרגיה שבאה מאדמה- עוברת דרככם , מהרגליים אל הראש, יוצאת משם- וחוזרת לאדמה... וכך חוזרת, ממשיכה לזרום דרככם שוב ושוב, בלי סוף!

גלגל נוסף של אנרגיית האור יורד אליכם מלמעלה, מהבורא- דרך הקודוקוד, עובר דרך כל הגוף, ודרך אדמה- עולה שוב למעלה- וחוזר אל הראש...
שוב ושוב...

מהמרכז הבטן יוצאים 2 צורות של " 8" - קדימה ואחורה, שמחובר אתכם לעבר- עתיד- אווה ומשאיר נוחך בכאן ועכשיב,

והספרה " 8" השנייה- עוברת אל היד הימין, חוזרת לבטן- ודרך יד שמאל- שוב אל הבטן...
תנועה אנרגטית זאת מחברת בין זכרי ונקבי בכל אחד מכם, ודרככם- בעולם כולו.

אנחנו בוראים ביחד- אתם ואני, עבור אנושות כולה!

וזהו. תרגישו את זה ותסכימו לקבל כל מה שיישלח אליכם- כאור, כברכה...
כי כל מה שאני שולח לכם- זאת ברכה, אהבה ושפע.

אני אתכם.
רק תסכימו לקבל.

התקבל על ידי מרי מאור- באהבה והתמסרות מוחלטת.

27.09.15


מרי מאור
מטפלת שאמנית
מנחה קורס שאמניזם 
"הספה הסגולה של מרי"

טל: 052-6644258 




На русском языке:

מתי נפגשים?

4-5.10 - ספטיבל " אדמה" בקיסריה
הסדנה שלי " שער לשמאניזם" ב 05.10 בשעה 12.00
https://www.facebook.com/events/397054310491627/

ב 09.10, יום שישי, בשעה 09.30- בזיכרון יעקב-
סדנה " שער לשמאניזם"
https://www.facebook.com/events/1184566804893720/

ב 16.10, יום שישי, בשעה 09.30 בזיכרון יעקב-
שיער הראשון של קורס שמאניזם" הספה הסגולה של מרי"
( מומלץ להשתתף קודם בסדנה " שער לשמאניזם"
https://www.facebook.com/events/831195813662445/
מחכה לכם באהבה-
מרי מאור

לבירורים והרשמה נא להתקשר
0526644258


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה