יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

סנכרון על אנרגיית היקום


אנשים יקרים שלי!
חג סוכות שמח!
בחג זה אנו מרגישים את החיבור החזק לכל ה״ מקורות״: לבורא, לזולת ולאמא אדמה.
רצוי ואפשר להביא מודעות ולברוא מציאות של חיי הגשמה ואושר לשנה החדשה ואילך...





כולנו מכירים מצבים שבהם הכל נופל לנו מהידיים,
כלום לא מסתדר כפי שרצינו,
הפגישות מתבטלות, פקקים בדרך, קצרים בתקשורת, אי הבנה עם אנשים שדווקא חשוב לנו להבין אותם,
פתאום שוכחים דברים חיוניים...

יום- ימיים כאלו בשנה - זה עוד בסדר, אבל אם זה מופיע יותר ויותר- זה כנראה כבר סמפטום 
הרבה פעמים- זה סימן של חוסר סנכרון בין הגופים האנרגטיים שלכם, או במילים אחרות- חוסר סנכרון בינכם לבין היקום 

איך מסדרים את העניין הזה?

יש לי כלי פשוט ויעיל בעזרתו אני מתחילה כל בוקר 
״הוא נקרא: " סנכרון עם אנרגיית היקום 

רצוי לעשות אותו בטבע- בגינה, על המרפסת, על חוף הים...

1.    עמדו זקוף,  נערו את כל הגוף, שחררו כל מתח שהצטבר בגופכם...
הצהירו: " כל מה שאני בורא - אני בורא יחד עם אלוהים,
למען עצמי ולמען האנושות כולה"! ( כך התפילה הפרטית שלכם הופכת לתרומה למען הכלל)

2. הרימו ידיים למעלה והרגישו כיצד אתם מתחברים לידע ולאנרגיה מהבורא.
אני בדרך כלל מוסיפה:
" אני בך ואתה- בי. אנחנו- אחד"

3. תשימו ידעל הלב והרגישו איך  אנרגיית אהבה פורצת החוצה- מהלב שלכם, ונכנסת אליכם מהעולם.
תאמרו: " כל מה שאני נותן, כל מה אני מקבל,
כל מה אני אומר ושומע- זאת רק אהבה!

4. תגעו בשתי ידיים באדמה.
תגידו: אני מתחבר אל האדמה.
אני מבקש שכל האנרגיה, כל ההרגלים והאמונות שהפסיקו לשרת אותי-
ירדו אל אמא אדמה ויתחברו למעגר האנרגטי הכללי.
אני מבקש ממך, אמא אדמה, להטעין אותי בעוצמה שלך, בחכמה שלך, באהבה שבך...

5. ,ועכשיו פורסים ידיים לצדדים ומתחילים להסתובב עם עיניים עצומות, כי זה יותר קל).
ואומרים: " אני מסונכרן עם אנרגיית היקום
אני מסונכרן עם אנרגיית השפע
אני מסונכרן עם אנרגיית האהבה... ( תוסיפו את מה שחשוב לכם: כסף, עסק, הצלחה, ילדים, בן או בת זוג...)

6. כשסיימתם להסתובב- תניעו את היידים מצד לצד בצורת 8  ואימרו: " נעשה, מעשה, נעשה"!


שיהיה לכם יום מקסים!
אם יש לכם שאלות- אשמח לענות
בפייסבוק 
או בוואטסאפ -
0526644258

באהבה- מרי מאור

מרי מאור
מטפלת שאמנית
מנחה קורס שאמניזם 
"הספה הסגולה של מרי"

טל: 052-6644258 




На русском языке:

מתי נפגשים?


4-5.10 - ספטיבל " אדמה" בקיסריה
הסדנה שלי " שער לשמאניזם" ב 05.10 בשעה 12.00
https://www.facebook.com/events/397054310491627/

ב 09.10, יום שישי, בשעה 09.30- בזיכרון יעקב-
סדנה " שער לשמאניזם"
https://www.facebook.com/events/1184566804893720/

ב 16.10, יום שישי, בשעה 09.30 בזיכרון יעקב-
שיער הראשון של קורס שמאניזם" הספה הסגולה של מרי"
( מומלץ להשתתף קודם בסדנה " שער לשמאניזם"
https://www.facebook.com/events/831195813662445/
מחכה לכם באהבה-
מרי מאור

לבירורים והרשמה נא להתקשר
0526644258





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה